Не знаєте, чи є прибуток у вашого бізнесу цього місяця та який саме? Складно спланувати, скільки грошей буде наступного місяця? Бувало, що потрапляли у касові розриви чи втрачали якісь оплати і потім не могли зрозуміти, а де гроші? Здається, у вас хаос у фінансах бізнесу.

Та є гарна новина — наразі не треба терміново шукати фіндиректора або самостійно вивчати фінанси, щоб навести лад у грошах. Для сучасних підприємців є простий та наочний інструмент фінобліку Finmap. Який, до того ж, наразі має інтеграцію з CheckBox, що дозволяє автоматизувати внесення у сервіс операцій та заощадити час.

Як Finmap допомагає розвивати бізнес підприємцям

За допомогою Finmap ви можете без фінансиста в штаті та без спеціальних знань у галузі фінансів:

1. Систематизувати всі витрати та доходи бізнесу.

Ви наочно побачите, на чому бізнес заробляє, на що витрачає. Чи не робите ви зайвих витрат. Чи вистачає доходів. Навіть дрібні списання з Finmap будуть під контролем, тож ви завжди знатимете «де гроші».

2. Зрозуміти, який прибуток має бізнес.

Або ж ви працюєте в 0 чи взагалі у мінус. Простий звіт Прибуток/Profit & Loss у вигляді наоного дашборду також покаже ваші прибутки (або збитки) за категоріями. Тож ви зможете, наприклад, оцінити, скільки грошей приносить той чи інший напрям бізнесу. А щоб оцінити прибуток та рентабельність кожного окремого напряму/проєкту/клієнта/об’єкта тощо, у Finmap є спеціальний звіт Проєкти.

3. Зберегти час.

Завдяки інтеграціям з банками (Приватбанк, monobank, ПУМБ), платіжними системами та сервісами (PayPal, Payoneer, CheckBox, Wise, Revolut, Western Bid, Hubstaff), а також функціоналу імпорту даних (з Excel, Ощадбанку, Альфа Банку, Укрсиббанку, Райффайзену, Kredobank та інших) ви зможете автоматизувати та спростити процес внесення даних за операціями. 

До того ж, вам не доведеться витрачати час на створення звітів та ведення десятків табличок. Finmap автоматично формує фінансові звіти. Ви зможете побачити дані у режимі реального часу буквально у декілька кліків.

4. Планувати фінансове майбутнє бізнесу.

У Finmap легко вносити майбутні надходження (наприклад, заплановані оплати від клієнтів) та витрати (наприклад, завчасно внести майбутню оплату оренди, податків, виплати постачальникам тощо). 

Так ви зможете:

Як інтеграція CheckBox з Finmap допомагає бізнесу

Завдяки інтеграції, всі надходження з кас CheckBox будуть автоматично потрапляти у Finmap. Тобто, вам не потрібно буде вручну вносити кожну оплату, яку здійснить ваш клієнт. Всі дані будуть внесені у Finmap автоматично та одразу ж відобразяться у звітах.

До того ж, при підключенні інтеграції, ви зможете перенести з CheckBox до Finmap дані за попередні періоди. І вони також відобразяться у звітах, щоб ви мали змогу проаналізувати не тільки поточні звіти, але й фінансову ситуацію у минулих періодах.

Таким чином ви не втратите жодної операції, збережете свій час та отримаєте точні дані у вигляді наочних дашбордів.

Як підключити інтеграцію CheckBox з Finmap

1. Зайдіть до кабінету вашої компанії у Finmap.

2. Зліва, у вікні Мої рахунки, натисніть Редагувати.

3. Далі натисніть на кнопку Додати рахунок та у списку, що відкриється, оберіть CheckBox.

Інтеграція CheckBox з Finmap: як підприємцям автоматизувати фінансовий облік та заощадити час? фото

4. Після вибору CheckBox впишіть інформацію, яку питає сервіс:

Інтеграція CheckBox з Finmap: як підприємцям автоматизувати фінансовий облік та заощадити час? фото

Ці дані ви можете знайти у вашому кабінеті CheckBox.

Інтеграція CheckBox з Finmap: як підприємцям автоматизувати фінансовий облік та заощадити час? фото

5. Коли впишете ці дані, натисніть кнопку Авторизуватися.

Інтеграція CheckBox з Finmap: як підприємцям автоматизувати фінансовий облік та заощадити час? фото

Все! Тепер дані про ваші доходи, отримані через пРРО CheckBox, будуть автоматично переноситись у Finmap та відображатись у звітах. Вам не доведеться фіксувати ці операції вручну, тож ви збережете час (особливо, якщо операцій більше 10 на день) та позбавите себе ризику помилок (внесення неточних даних або ж втрати якихось операцій).

Якщо ви ще не ведете системний облік фінансів, спробуйте Finmap. Сервіс має 14-денний безкоштовний період, щоб ви могли протестувати всі можливості (в тому числі і інтеграцію з CheckBox) та навести лад у фінансах, зберігаючи при цьому час для стратегічних задач та розвитку бізнесу.