Підключення ПРРО Checkbox у LP-CRM:

В особистому кабінеті Checkbox Вам необхідно виконати такі кроки:
1. Додавання торгової точки.
Перейдіть на вкладку "Торгові точки" - "Додати торгову точку"
Після додавання отримуємо статус торгової точки – "Активна"
2. Додавання каси.
Після додавання торгової точки, переходимо у вкладку "Касі" - "Додати касу" та заповнюємо запропоновані поля.
3. Додавання касира
Додаємо касира у вкладці "Касир" - "Додати касира". Дані заповнюєте вручну або для зручності можете вибрати завантаження підпису касира на сервер Checkbox
Після додавання касира, натискаємо на три точки у правій частині екрана:
У вікні вибираємо пункт "Завантажити ключ ЄЦП на Сервер Checkbox".


Після завершення налаштувань на стороні Checkbox переходимо в обліковий запис LP-CRM, у вкладці Модулі - Список модулів:
1) оновлюємо перелік модулів;
2) встановлюємо модуль;
3) активуємо;
У вікні налаштувань модуля виділено 3 основні блоки.
Загальні налаштування
1) Можливі типи оплати в Сheckbox: Карта, Готівка.
2) Вибираємо тип оплати, який буде відповідати в CRM (Приклад: якщо в замовлення CRM тип оплати виставлено Оплачено - чек створиться з типом Карта в Checkbox)
3) Режим перевірки інтеграції. Після включення всі операції з Checkbox (відкриття \ закриття зміни, створення \ повернення чеків) не будуть реєструватися в ДПС. ПІСЛЯ ПЕРЕВІРКИ ВІДКЛЮЧИТИ!
Авторизація для онлайн-кас
1) Активація - при вимкненому перемикачі дана каса не використовуватиметься;
2) CRM автоматично відкриватиме та закриватиме зміни для поточного касира, якщо активовано дане налаштування. (Для коректної роботи з Checkbox перед створенням чеків потрібно відкрити зміну для касира, а наприкінці робочого дня закрити її. Відкрита зміна не може бути довшою за 24 години)
!! закриття зміни відбувається о 23:10, а відкриття о 23:40
!! зміни не будуть автоматично відкриті/закриті якщо увімкнено "Режими тестування";
3) поля для введення даних авторизації для каси, отримані після реєстрації в кабінеті Checkbox;
4) Налаштування типу співвідношення даних у замовленні, після вибору яких створюватиметься чек від доданого касира.
Після зміни статусу замовлення - чек буде створено від даного касира, якщо відділ замовлення або прикріплений користувач збігається з обраним у співвідношенні.
При виборі співвідношення Все - чек буде створено доданим касиром незалежно від зазначених даних замовлення.
Автоматизація створення чеків
1) Дія, яка здійснюватиметься при спрацюванні події в CRM. У цьому пункті можна налаштувати як автоматичне створення чеків, так і автоматичне повернення чека
2) Подія у CRM.
3) Додаткові параметри події. У цьому випадку вказується при перенесенні в який статус CRM має виконати дію Checkbox.
4) Активність - при відключенні ця подія не спрацьовуватиме.
У розділі Замовлення - Перелік замовлень додана кнопка, що відкриває вікно налаштувань змін касирів
У цьому вікні можна вручну відкрити/закрити зміни для вибраних касирів.
У картці замовлення додано можливість створення чека.
Після підтвердження створення чека, поточне замовлення буде автоматично збережено і дані замовлення відправляться на обробку в checkbox.
Змінити дані в чеку після підтвердження буде неможливо!
На одне замовлення CRM може бути один чек відправки і один на повернення.