“Ми живемо в світі інформаційних технологій, і питання кібербезпеки є важливим для кожного з нас. Проходження сертифікації КСЗІ – це демонстрація надійності сервісів Checkbox та турботи про кожного, хто довіряє нам свої дані“, – зазначає Андрій Сухов, співзасновник Checkbox, Dubidoc та Navkolo
Checkbox – перший провайдер ПРРО в Україні, який отримав Атестат відповідності Комплексної системи захисту інформації (КСЗІ)! Це прецедент, оскільки ми єдині в сегменті ПРРО успішно пройшли перевірку та довели надійність нашої системи.
КСЗІ – це комплекс інженерно-технічних та організаційних заходів, а також програмно-апаратних засобів, котрі забезпечують захист інформації на комп’ютерах, серверах, в комп’ютерних мережах тощо. Якщо компанія має сертифікат КСЗІ, це означає, що її система відповідає всім державним стандартам безпеки, які забезпечують конфіденційність, цілісність і захищеність даних.
Щоб отримати Атестат, ми пройшли велику кількість процедур перевірки й довели, що наша система безпечна та захищена від різних типів кіберзагроз. Це має особливе значення в період повномасштабної війни, коли Україна щодня стає жертвою атак ворога в цифровому просторі.
Більше про КСЗІ ви можете прочитати в нашій статті за посиланням.
Що дає відповідність КСЗІ?
Перш за все, це доказ надійності всіх наших сервісів. Клієнти можуть не хвилюватися за безпеку своїх даних – вся інфраструктура Checkbox є відмовостійкою та відповідає стандартам Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України.
Інші переваги:
- високий рівень довіри до сервісів Checkbox, адже Атестат надається лише тим компаніям, які успішно пройшли кілька етапів складних перевірок на відповідність КСЗІ;
- розширення бізнес-можливостей, особливо в роботі з державними установами, де високі вимоги до безпеки, підкріплені законодавством;
- визнання державою високого рівня захисту даних користувачів, низького ризику витоків інформації, зламів чи інших інцидентів;
- автоматизація процесів безпеки – персонал має менше навантаження, а отже приділяє більше уваги клієнтам та якості обслуговування.