Травень був насиченим на різні події. Наша команда теж не стояла на місці й готувала для вас оновлення, які зроблять ваш досвід роботи з Checkbox ще приємнішим!
Розповідаємо про найважливіші з них 🙌
1. Додано підтримку monoКЕП
Якщо ви користувач monobank і вже маєте monoКЕП, відтепер можете користуватися ним в екосистемі Checkbox! Використовувати можна як файловий ключ касира для швидкого та зручного відкриття-закриття зміни, підписання чеків та Z-звітів у Checkbox, так і для підписання документів для відправлення до ДПС – якщо monoКЕП у вас ключ першого порядку (головний у ДПС).
2. Як зробити оплату за користування послугами Checkbox?
Пояснюємо за 42 секунди, як швидко сплачувати за послуги ПРРО Checkbox. Переходьте за посиланням у Facebook, YouTube або Instagram, щоб отримати відповідь.
3. Гарячі клавіші тепер доступні на порталі Checkbox! 🔥
Здійснити потрібну дію в системі Checkbox тепер можна натисканням певної комбінації на клавіатурі. Це позбавляє вас пошуку розділів та опцій і пришвидшує процес роботи з вебпорталом.
Список гарячих клавіш:
- F5 – сканування штрихкоду
- F10 – видача чека з обраним методом оплати
- F9 – видача чека з типом оплати “Картка”
- F1 – друк чека
- Shift + F1 – службове внесення
- Shift + F2 – службова видача
- Shift + F10 – Х-звіт
- Ctrl + Shift + F9 – авторизація касиром
- Ctrl + Shift + F10 – відкрити зміну
- Ctrl + Shift + F11 – закрити зміну
⚠️ Для власників ноутбуків: для спрацювання комбінації потрібно додатково натиснути клавішу “Fn”, яка знаходиться в нижній частині клавіатури.
4. Додано попередження про відсутність ставки ПДВ
Відтепер система буде автоматично попереджати вас, якщо ви є платником ПДВ, але не маєте відповідної податкової ставки. Таке попередження мінімізує ризик помилок, що можуть призвести до некоректної звітності та потенційних штрафів від податкової.
5. Дані ЕПЗ тепер обов’язкові при підключеному терміналі до каси
Аби убезпечити вас від зайвих ризиків, ми зробили поля для заповнення інформації про авторизацію платіжного засобу (поля для даних ЕПЗ) обов’язковими до заповнення, якщо до вашої програмної каси (порталу Checkbox) під’єднано термінал. Тепер якщо дані ЕПЗ не будуть передані з термінала у вікно порталу автоматично, ви маєте обов’язково їх заповнити вручну, аби видати коректний чек.
6. Налаштування засобів оплати на сторінці “Продаж” та функція шаблонів до типу оплати “Інше”
Тепер у розділі “Налаштування” → “Засоби оплати” є можливість створювати, налаштовувати, закріплювати та змінювати порядок відображення засобів оплати на сторінці “Продаж”:
- У вкладенні “Налаштування” → “Засоби оплати” натискаєте “Додати засіб оплати”.
- Обираєте засіб оплати зі списку або вписуєте власний і тиснете “Зберегти”.
- Змінюєте положення доданого засобу оплати, як вам зручно.
- Переходите до вкладення “Продаж” і під час формування чека можете обрати збережені засоби оплати.
7. Додано вибір типу звіту в ДПС
Це оновлення стане в пригоді тим, хто змінив групу ФОП або переходить з єдиного податку на загальну систему чи навпаки та має потребу в подачі перехідної декларації тощо. Завдяки новій функції це можна зробити коректно й без зайвих ускладнень.
Оцінити новий функціонал ви зможете в період подачі звітності в розділі “Звіти” → “Звіти до ДПС”.
8. Для інтеграторів API: дізнатися білінг по організаціях можна завдяки методу GET
Доступний новий метод GET, який дозволяє отримати інформацію про білінг по всіх організаціях, під’єднаних до вашого акаунту. Це зручно для моніторингу активності, контролю витрат і автоматизації обліку – усі дані підтягуються напряму через API.
Деталі за посиланням у розділі “Поточна організація”.
😌 Покращуємо функціонал, щоб ви мали більше часу на дійсно важливе