Чи знаєте ви, що магазини Glovo Express та тисячі кур’єрів Glovo працюють з програмними касами Checkbox?
Чому Glovo обирає Checkbox?
Це питання ми задали Катерині Нестеренко, Glovo Accounting Lead, та отримали наступні відповіді.
1. Одержуємо повну та своєчасну інформацію по всіх фіскальних операціях
Завдяки Checkbox ми маємо доступ до фіскальних чеків, згенерованих на всіх точках в режимі реального часу.
2. Працюємо швидше та покращуємо якість сервісу
Інформація про замовлення автоматично потрапляє до Checkbox з нашої внутрішньої системи обліку товарів. Це не потребує додаткових дій від співробітників. Система фіскалізує чек автоматично, як тільки замовлення переходить у статус “готово” у нашій системі обліку товарів.
3. Зручність для клієнтів, економія для компанії
Клієнт отримує електронний варіант фіскального чеку на свій email. Чек надходить швидше, ніж замовлення. Плюс це дозволяє економити касову стрічку і фарбу для принтера.
4. Виключення можливості помилок
Поки процес внесення товарів в чек був неавтоматизованим, виникала маса розбіжностей між замовленням і товарами, які вносилися в фіскальний чек вручну. Система, побудована з Checkbox, забезпечує 100% відповідність замовлення і товарів, внесених в чек.
5. І ще про трохи про те, що подобається:
швидкість та професійність служби підтримки, зрілість технічного рішення, гнучкість, зручність та надійність. І дуже клієнтоорієнтований підхід для нестандартних ситуацій 🙂
Пишаємося нашими клієнтами та партнерами!
Glovo, дякуємо, що ви з нами!