Checkbox x INTERTOP: перший чек, круте рішення для ТЦ та брендова форма чека, що економить та оптимізує

Кейси
96 views

Чи знали ви, що перший чек, виданий Checkbox, належить саме нашим друзям INTERTOP?

Ми з’єднані особливим зв’язком з того самого моменту – щороку він тільки міцнішає та радує як єнота, так і наших партнерів. З радістю ділимося історією цієї співпраці, а також розповідаємо, як можна економити понад 9 млн грн, обираючи Checkbox💜 

Як INTERTOP працював до встановлення ПРРО від Checkbox?

До вересня 2020 року fashion-платформа в своїй мережі магазинів використовувала тоді ще стандартні рішення – залізні каси (РРО). Однак вони мали суттєві недоліки:

  • дорогі в обслуговуванні;
  • необхідність заміни кожні 7 років (а це від 15 000 грн за одну (!) касу);
  • виконують лише функцію фіскалізації – додати інші функції в уже встановлений апарат неможливо;
  • обов’язкове використання КОРО, РК, та касової стрічки;
  • помилки при заповненні КОРО, РК;
  • складно налаштовувати під потреби бізнесу (наприклад, зміна вигляду чеку тощо).

До 1 серпня 2020 року законодавство не передбачало використання програмних кас, але коли необхідна законодавча база була сформована й приведена в дію, INTERTOP не забарилися і рівно через місяць – 1 вересня – видали свій перший електронний чек.

Це й же чек став першим в історії Checkbox! 

Важливо зазначити: мережа INTERTOP стала першим великим бізнесом України, який відмовився від усіх залізних кас і перейшов на ПРРО Checkbox.

Сам перехід зайняв десь 6 місяців. Сфера застосування програмних РРО тоді тільки зароджувалась, тому для такого кроку потрібна неабияка впевненість та довіра до обраного ПРРО-партнера; в разі чого може зупинитися весь бізнес.

Пройшло 5 років, а INTERTOP продовжує зростати й посилювати свої позиції на ринку – зараз він включає 158 офлайн-магазинів та 257 запущених кас. Це яскравий доказ того, що з викиданням усіх традиційних кас та вибором Checkbox вони точно не прогадали 😉 

Експеримент, який приніс успіх: чому обрали саме Checkbox

INTERTOP став першим бізнесом, який повірив у Checkbox і взяв на себе сміливість випробувати нове технологічне рішення. Для компанії це був ризикований, але стратегічний крок – справжній експеримент, що відкривав можливості для автоматизації, цифровізації та покращення бізнес-процесів і клієнтського досвіду. В той час, коли ринок лише спостерігав за долею ПРРО, INTERTOP взяв її в свої руки та зробив ставку на інновацію, усвідомлюючи її революційний потенціал.

Окрім відповідності законодавчим вимогам, Checkbox запропонував компанії гнучкість, автоматизацію та унікальний користувацький досвід. Деталі – в розділах нижче.

Які продукти Checkbox зараз використовує INTERTOP

В активному користуванні одразу декілька популярних рішень:

  1. Checkbox Kasa – застосунок для ПК, який підключається до фронт-системи й дозволяє фіскалізувати платежі без використання традиційних кас. Працює як в онлайні, так і без інтернету.
  2. Checkbox Kasa Manager – додаткова утиліта для централізованого налаштування кас в зручному графічному режимі.
  3. Вебпортал – особистий кабінет для введення в екосистему Checkbox, налаштувань системи тощо.
  4. Інтеграція через API – використовується в інтернет-магазині для роботи з CMS і підключеним платіжним модулем.

Більше, ніж ПРРО: як Checkbox допоміг INTERTOP

Наші партнери з fashion-індустрії мали запит на редизайн чеку під свої бізнес-потреби, який містив би:

  • особливий брендовий дизайн із логотипом;
  • посилання на завантаження мобільного застосунку INTERTOP;
  • інформацію про бонуси;
  • посилання для збору відгуків покупців;
  • посилання на порядок експлуатації товарів. 

👉 Дивіться, як ми це реалізували, в нашій статті за посиланням; надалі ми це рішення масштабували та успішно адаптували під інших гравців ринку.

Зупинимося детальніше на новому дизайні чеку, який містить інформацію про порядок експлуатації товарів. Є вимога законодавства: під час продажу товару ритейлери зобов’язані додавати ці відомості до кожної проданої одиниці. Раніше в INTERTOP робили це в друкованому вигляді, а з переходом на Checkbox стали просто додавати посилання на експлуатацію до електронного чеку. 

Одне тільки це рішення дозволило зекономити нашим друзям з INTERTOP понад 9 млн грн.

Які ще вигоди приніс оновлений дизайн чеків?

Нововведення в чеку Переваги для INTERTOP
Посилання для відгуків Більш точна та розгорнута картина відгуків, замір реального NPS
Кастомізований дизайн в брендовому стилі та з логотипом Підвищення впізнаваності бренду, посилення емоційного зв’язку з покупцями
Посилання на мобільний застосунок Збільшення кількості завантажень застосунку, як органічний трафік
Бонуси, акційні пропозиції Залучення до програми лояльності, стимулювання на повторні покупки, просування акцій
Посилання на соцмережі Збільшення кількості підписників та їхньої обізнаності про новинки та акції
Електронний чек Економія на папері, принтерах, можливість легкої кастомізації чеку під бізнес-потреби

Кожне нововведення дозволяє додатково знижувати витрати на рівні компанії.

Для класичних РРО зміна дизайну чеку – надскладна і дороговартісна задача, а навіть якщо і можлива – уявіть, скільки дерев пішло би на паперові чеки з такою кількістю інформації та скільки грошей бізнес витратив би на перепрошивання 250+ залізних апаратів кожного разу, коли потрібно змінити вигляд чеку.

Суперзручне рішення для ТЦ та бізнесів

Раніше співпраця бізнесу з торговими центрами була ускладненою. ТЦ має отримувати точну інформацію про оборот, тому орендар повинен передавати ці дані у домовлений з ТЦ спосіб. А деякі торгові центри навіть зобовʼязували орендарів використовувати спеціальні системи для передачі таких даних. Для власника бізнесу це або операційний клопіт, або навіть зайві витрати, бо сторонні системи є платними.

Checkbox створив зручне рішення – спеціальний звіт. Тепер користувач, який є орендарем, може самостійно налаштувати автоматичне створення та передачу такого звіту до ТРЦ.

Це не тільки автоматизація рутини, а й додаткове підтвердження прозорості бізнесу.

Даний функціонал відчутно допоміг нашим героям кейсу: він приніс зменшення витрат на ІТ-команду та інтеграцію з кожним ТЦ. Не треба думати над окремою реалізацією під кожен центр, адже є готове рішення “з коробки”. INTERTOP послідовно переконували ТЦ-партнерів встановити саме інтеграцію від Checkbox, по якій вони та інші орендарі могли би зручно підключатися в межах єдиної екосистеми. Торгові центри адаптувалися до неї, і тепер інтеграція масштабується та рухається до звання ринкового стандарту ⭐

Магазини мережі INTERTOP присутні в багатьох ТЦ – до них почали звертатися орендодавці й запитувати: “Як ви підключились? Ми хочемо інших партнерів підключити так само”.

Вигоду отримують всі три сторони:

  • для орендарів: звіти формуються й передаються в ТЦ автоматично. Також не треба використовувати сторонні дорогі програми – інтеграція безкоштовна для користувачів ПРРО Checkbox;
  • орендодавець отримує всю необхідну звітність без затримок та помилок;
  • а Checkbox – нових щасливих клієнтів!

Які рутинні задачі Checkbox автоматизував?

Перш за все – автоматизація роботи з ТЦ, згадана вище. В INTERTOP відзначають значну перспективність у розвитку й покращенні функціоналу. 

Вартим уваги є і перегляд процесу автозакриття каси: раніше, якщо з чеками були якісь питання, треба було чекати наступного дня. Тепер же каса закривається автоматично і розібратися з усіма нюансами можна потім, що дозволяє уникнути штрафних санкцій.

Про майбутню співпрацю Checkbox та INTERTOP

Наші партнери з INTERTOP вбачають великий потенціал у подальшій співпраці з Checkbox, особливо з новими підпродуктами. В одному з фокусів уваги став Dubidoc – сервіс для швидкого та зручного підписання й обміну документами, який допомагає бізнесу суттєво спростити й пришвидшити ці процеси.

Dubidoc дозволяє підписувати інвойси, акти, заяви, договори та інші важливі документи за кілька кліків, без паперової тяганини, фізичних архівів та перевантаженого цифрового функціоналу. Ми активно розвиваємо це рішення, додаючи ще більше можливостей на будь-який випадок життя. 

Працюємо над тим, аби майбутня співпраця стала ще більш плідною та продуктивною 🤝

Про Checkbox та INTERTOP

INTERTOP Ukraine – українська технологічна fashion-платформа, під управлінням якої знаходяться 14 роздрібних мереж мульти- і монобрендових магазинів. Наразі вона активно розбудовує власний маркетплейс на базі онлайн-платформи INTERTOP.UA та мобільного застосунку, утримуючи лідерські позиції в українському сегменті онлайн-ритейлу. 

З початку повномасштабного вторгнення компанія підтримала ЗСУ на суму понад 35 млн грн, а окрім цього веде активну співпрацю з українськими митцями, благодійними організаціями та лідерами медіа простору.

Checkbox – це інноваційне рішення для фіскалізації, котре допомагає бізнесам працювати швидко, зручно й відповідно до вимог законодавства. Ми забезпечуємо сучасну альтернативу «залізним» касам, пропонуючи програмне рішення, яке легко інтегрується з будь-якими системами обліку. Checkbox дозволяє автоматизувати процес видачі фіскальних чеків, заощаджувати час і кошти, а також уникати штрафів та порушення касової дисципліни.

Ми працюємо для того, щоб бізнес міг зосередитися на своїх клієнтах, а не технічних чи юридичних нюансах. Завдяки нашій співпраці з INTERTOP, їхній бізнес став ще більш ефективним: автоматизація процесів, пов’язаних із фіскалізацією, дозволяє заощаджувати час співробітників і підвищувати якість обслуговування клієнтів. Мережа INTERTOP – один із перших ключових клієнтів та партнерів Checkbox.

Останні публікації блогу

Ще не є клієнтом Checkbox?

Протестуйте сервіс безкоштовно

Спробувати Checkbox

Ще не є клієнтом Checkbox?

Протестуйте сервіс безкоштовно

Спробувати Checkbox