Кейс HappyTime: фіскалізація одного з перших онлайн-магазинів дитячого одягу на Донеччині

Кейси
Кейс HappyTime
141 views

Директор із розвитку та продажів, маркетолог, PR, SMМ, HR, логіст та антикризовий менеджер. Вважаєте, ці спеціальності нереально поєднати в одній особі водночас? 

Ви помиляєтесь!

Героїня нашої статті на власному прикладі доводить, що керувати всіма процесами в мікробізнесі та паралельно працювати проєктною менеджеркою на інших проєктах – цілком можливо.

Влаштовуйтеся зручніше: зараз ми розповімо про те, як Checkbox спрощує роботу і робить щасливішим життя працівників та клієнтів невеликого бізнесу з продажу дитячого одягу та взуття – HappyTime.

Відкриття магазину одягу та взуття

Тетяна Полікарпова – досвідчена підприємиця (ФОП), яка майже 17 років розвиває власний мультибрендовий магазин дитячого одягу та взуття скандинавських брендів. Має великий досвід у сфері реклами та PR, поєднує кілька ключових ролей у власному бізнесі й паралельно працює проєктною менеджеркою – іноді на декілька компаній.

Ще 20 років тому Тетяна мріяла про свою справу. Народивши дитину й вийшовши в декрет, вона шукала заняття, яке б дарувало задоволення, користь і стабільний дохід, проте бракувало стартового капіталу.

“Перебуваючи в декреті, я дізналася про американські онлайн-магазини: вони були дуже привабливі, а дитячі речі там мали розкішний дизайн та принти. В Україні тоді майже не було онлайн-магазинів, особливо з одягом для дітей, тому на початку 2008 року я замовила розробку інтернет-магазину та паралельно вивчила всі популярні батьківські форуми. 

Це дало мені повний зріз думок та побажань батьків. На той момент всі хотіли фінське – високоякісне та зносостійке, а цього на ринку було досить мало. З цього і почався шлях домовленостей з постачальниками, дистриб’юторами та виробниками”, – розповідає Тетяна Полікарпова, власниця магазину HappyTime.

Тетяна Полікарпова, власниця магазину HappyTime

Як бізнес виглядає сьогодні

Наразі Тетяна володіє мультибрендовим магазином HappyTime (HappyTime.com.ua), де продають якісний дитячий одяг відомих фінських та українських брендів, а також монобрендовим Kuoma (Kuoma.com.ua), який спеціалізується на фінському взутті для всієї родини. Головне бізнес-кредо – поєднання якості й комфорту для дитини та батьків.

Тетяна починала свій підприємницький шлях з інтернет-магазину, але згодом відкрила торгові точки в Донецьку. У 2014 році магазин довелося релокувати до столиці – крок був складним, адже на сході України бізнес Тетяни був гарно відомий і вже мав велику клієнтську базу. 

“Можу без хибної скромності сказати, що в Донецькій області це був перший онлайн-магазин з дитячим одягом та взуттям”, – зазначає Тетяна.

За декілька років у Києві наростили обороти й почали масштабування, але через пандемію коронавірусу закрили декілька точок у ТЦ й залишили одну невеличку як шоу-рум. 

У 2022-му зачинялися на деякий час, але зараз, на жаль, ні про яке масштабування не може йти мова через повномасштабну війну та її вплив на економіку: матері з дітьми виїжджають і попит на дитячі речі – особливо високої якості та сегменту вище середнього – падає. 

Бізнес дуже просів – така ж ситуація і в колег. Багато хто не витримав та зачинився; деякі українські постачальники, з якими працювали останні декілька років (знов-таки, обирали найякісніших), зараз також зачинені. 

Що використовували до переходу на ПРРО

Арсенал робочих інструментів був типовим для невеликого бізнесу:

  • програма для управління складськими запасами та обліку товарів;
  • софт для синхронізації з адмін-панеллю сайту, аби працювати з клієнтами через CRM-систему, спрощуючи процес оброблення замовлень та продажів;
  • застосунок для бухгалтерії, котрий допомагав із веденням фінансової звітності та відповідним документообігом.

Діти – дуже вибагливі клієнти: раптом куртка або чобітки не підійдуть? А щоб батьки повернули товар і обрали саме той розмір, має бути фіскальний чек

На фізичних торгових точках фіскалізацію забезпечували звичайні “залізні” каси, для оплати карткою ж користувалися терміналами. В інтернет-магазині оплати приймали на реквізити IBAN. 

При цьому класичні каси задовольняли тільки фіскальну вимогу, а в усьому іншому були незручні

  • висока вартість;
  • потребують заміни кожні 7 років;
  • після будь-яких змін у фіскальному законодавстві треба кликати майстра для перепрошивання кас (а це час + гроші);
  • витрати на паперову стрічку;
  • ручне складання певної звітності – багато рутини, яку можна було б автоматизувати.

Законодавство щодо РРО, оновлене в 2020-му році, дозволило нарешті розглянути простіший та зручніший варіант і перейти на програмні каси.

Чому обрали Checkbox: найпростіший та найзручніший ПРРО, найкраща підтримка, регулярні покращення

Тетяна шукала максимально легкий та зрозумілий ПРРО з низьким порогом входу: 

“Вивчала, багато читала, дивилася на досвід колег-підприємців і вирішила спробувати Checkbox, адже було зрозуміло, що це найзручніша програма”.

Програмні каси Checkbox стали справжньою знахідкою для HappyTime. Проста й інтуїтивна система підійшла для всіх співробітників, незалежно від їхнього віку та досвіду роботи з комп’ютером, касою та додатковим обладнанням:

“ПРРО дуже легкий в користуванні – навіть для тих, хто не дуже розуміється на техніці. Велика перевага для мене – технічна підтримка, яка постійно зі мною – майже 24/7, при будь-яких питаннях.

Всі переживали, що буде довгий шлях адаптації. Але ні – все пішло дуже швидко та легко: за декілька днів вже було відчуття, що з цим сервісом команда працює дуже давно!”, – відмічає Тетяна.

Також із приємних моментів – адекватна ціна й регулярні покращення функціоналу, нові інтеграції з популярними сервісами, наприклад Новою поштою. 

Класно, коли можеш економити на касі й легко відправити поштою товар, який вже завтра в іншому місті ощасливить дитину та її батьків. До речі, оновлення сервісу відбуваються абсолютно безкоштовно. 

“Дуже зручно, що вручну в моменті продажу ми можемо пробивати найменування товару та не вивантажувати всі наші великі залишки. Це значна перевага”, – зазначила Тетяна.

Наприклад, до касира підійшов клієнт із кількома речами, серед них – акційні черевички, які потрібно окремо зазначити в чеку. Якщо товару ще немає в базі (бо його тільки-но отримали), або він відрізняється за умовами акції, касир просто вводить вручну ціну та назву “Футболка акційна” (відповідно до чинних вимог іменування товарів). Це дозволяє швидко прийняти оплату від клієнта без затримок черги та з повною відповідністю фіскальному законодавству.

Що потрібно для максимальної зручності сервісу?

“Я б хотіла термінали від Checkbox, щоб можна було користуватися під ключ вашими продуктами в єдиній екосистемі”, – відповідає Тетяна.

І в нас є чудові новини! Нещодавно вийшло в бету рішення, яке сподобається усім, хто шукає простоту і зручність у торгівлі. Кав’ярні, ресторани, крамниці, аптеки, салони краси – бізнес будь-якого розміру і масштабу може підключити це рішення й отримати значну вигоду.

Ми говоримо про Еквайринг Checkbox by RozetkaPay! Це каса від Checkbox і платіжний термінал в одному пристрої. Працює все дуже просто:

  • покупець розплачується карткою;
  • ви приймаєте платіж і тут же видаєте фіскальний чек.

Які переваги для e-commerce – власників інтернет-магазину:

  • фіскалізація + еквайринг в єдиному продукті;
  • еквайринг у найбільш зручному форматі: розмістіть QR-код для оплати на сайті, скористайтеся готовим рішенням для вашої CMS або надсилайте посилання на оплату в месенджері; 
  • прозорість перед податковою – чеки відповідають фіскальному законодавству;
  • ринковий тариф на еквайринг – ви отримуєте найкращий сервіс від лідера ПРРО-індустрії без переплат;
  • економія на паперових чеках – бережіть дерева, видаючи е-чеки;
  • більше продажів та задоволених клієнтів – наявність еквайрингу дозволяє легко сплатити за покупку через улюблений платіжний сервіс.

Еквайринг Checkbox by RozetkaPay доступний і для власників фізичної торгової точки:

  • приймайте оплати карткою та видавайте фіскальний чек за допомогою одного пристрою;
  • термінал, QR-код на стійці закладу або Tap2Phone – обирайте еквайринг, який вам зручніший;
  • легке замовлення онлайн – оформлюйте термінал у декілька кліків, без необхідності відвідувати банк чи залишати дім;
  • швидке підключення – налаштований термінал буде у вас не пізніше за три робочі дні;
  • повна інтеграція з Checkbox – еквайринг ідеально синхронізується зі всіма елементами екосистеми;
  • економія до 750 грн/міс. на касовій стрічці та ~2000 грн на принтері чеків, якщо видаєте електронні чеки.

Станом на лютий 2025 року Еквайринг Checkbox by RozetkaPay знаходиться в беті – отримайте доступ до неї за посиланням. Перша 1000 терміналів йде в комплекті з особливими умовами на перший місяць!

Резюмуючи

Фіскалізація HappyTime – яскравий приклад того, що рішення Checkbox чудово підходять не лише гігантам індустрії, але й невеликому бізнесу, що приносить радість як дорослим, так і маленьким клієнтам. Дуже приємно, що перший онлайн-магазин з продажу дитячого взуття та одягу на Донеччині віддав перевагу саме нашому єнотику 💜 

“Не розмірковуйте! Читайте про мій досвід та сміливо переходьте на Checkbox! Завжди раджу “єнота” всім своїм колегам, коли звертаються за порадою стосовно РРО”, – радить Тетяна.

Обирайте нас та отримуйте простий сервіс із багатьма зручними рішеннями, неймовірну команду підтримки та впевненість у завтрашньому дні. Приєднуйтеся до спільноти наших клієнтів, які вже оточені турботою, легкістю й ефективністю!

Останні публікації блогу

Ще не є клієнтом Checkbox?

Протестуйте сервіс безкоштовно

Спробувати Checkbox

Ще не є клієнтом Checkbox?

Протестуйте сервіс безкоштовно

Спробувати Checkbox