Ви знаєте, наскільки зручним і простим є Checkbox, але чи використовуєте ви всі його можливості? Ми підготували добірку корисних функцій нашого ПРРО, які ви могли не знати, але які спростять ведення вашого бізнесу. Незалежно від його масштабу!
1. Вивантаження даних до ТРЦ
Обираючи торгово-розважальний центр як майданчик для свого бізнесу, ви отримуєте не лише низку переваг на кшталт гарантованого потоку клієнтів, зручну локацію з розвиненою інфраструктурою, власну рекламу і скорочення витрат на маркетинг, але й у деяких випадках обов’язок передавати інформацію про свою виручку адміністрації ТРЦ.
І ми можемо вам у цьому допомогти!
👉 За вашим бажанням Checkbox може автоматично інформувати ТРЦ про ваші виторги. Алгоритм простий:
- Ви підписуєте додаткову угоду про передачу ваших комерційних даних третій стороні.
- Додається розділ передачі даних до ТРЦ.
- Налаштовуєте касу або торгову точку (ТТ) і прописуєте параметри серверу ТРЦ (або вони вже в нас зашиті).
- Ми автоматично формуємо звіти щодня і доставляємо на сервер ТРЦ різними каналами: email, FTP-сервер або через API.
Вигоди власника бізнесу в ТРЦ:
- система формує звіт автоматично – не треба нічого вводити вручну;
- надаємо вбудований функціонал – не треба використовувати окремі спеціалізовані програми для збору та передачі даних.
Залиште звітність Checkbox і приділіть більше часу своєму бізнесу 💜
2.Рішення Checkbox для кур’єрів 🚚
Як виглядає типовий день кур’єра? Скажімо, йому треба швидко зробити 10 доставлень, а саме: віддати товар, прийняти оплату й видати фіскальний чек. Якщо кур’єр вручну додаватиме товари до чека при доставленні, це:
- Забере багато часу і він не встигне заїхати ще на 5 адрес.
- Призведе до помилки в якомусь чеку – а це точно не сподобається клієнту й керівництву.
До того ж, він не має ані часу, ані бажання займатися цими речами.
Checkbox подбав, аби кур’єри були щасливі – всю рутину ми взяли на себе і автоматизували процес видачі чека.
👉 Ми додали розділ “Замовлення” в застосунок Checkbox на платформі Android. Замовлення – це, по суті, проєкт фіскального чека, який кур’єрові потрібно фіскалізувати після доправлення товарів покупцю та відповідної оплати.
Тобто, тепер фіскалізація здійснюється безпосередньо під час доставлення, причому з максимальною простотою для кур’єра:
- В мобільному застосунку Checkbox на POS-терміналі або смартфоні він відкриває перелік замовлень та планує доставлення й рушає в дорогу.
- Клієнт отримує замовлення і може прийняти його повністю або відмовитися від певних позицій, якщо товарів декілька.
- Клієнт оплачує замовлення через термінал або Tap2Phone на смартфоні кур’єра.
- Кур’єр видає фіскальний чек і замовлення.
Що ви отримуєте в результаті:
- менше часу на здійснення розрахунку кур’єра з покупцем і більше – на доставлення замовлень;
- низька ймовірність помилок і висока вдоволеність клієнта рівнем сервісу;
- зручність у використанні, висока швидкість розрахунку й майже відсутня потреба ручного введення інформації.
Важливо: інтегрувати дане рішення у вашу систему можна через API. Розділ “Замовлення” доступний виключно для Android у форматі мобільного застосунку і тільки після активації функціоналу командою технічної підтримки.
Більше деталей про це рішення у специфікації API.
3. Безперебійна робота під час блекаутів
Що робить клієнт Checkbox, коли зникли світло та інтернет? Продовжує працювати далі, як ні в чому не бувало!
Програма Checkbox Kasa, встановлена на вашому ПК, дозволяє спокійно працювати в офлайн-режимі – для цього є 2000 офлайн-кодів, які використовуються для генерування та фіскалізування чеку. Офлайн-режим самостійно вмикається і на мобільному застосунку Checkbox.
Як тільки світло повертається і з’являється інтернет-зв’язок із податковою, чеки автоматично фіскалізуються. Все відбувається під капотом ПРРО, тому ви не відчуєте жодних незручностей. Єдине – треба мати резервне живлення для ПК або працювати зі смартфону/планшету, а щоб прийняти оплату карткою, обов’язково має бути інтернет.
‼️ Зверніть увагу! Для успішного використання каси в режимі офлайн, треба мати налаштовану інтеграцію Checkbox Kasа з вашою фронт-системою (обліковою системою). Kasa відповідає лише за фіскалізацію та формування чеку.
Але не хвилюйтесь: у нас є понад 100 інтеграцій з фронт-системами як для онлайн-бізнесу, так і для традиційної – офлайн – торгівлі, наприклад: Rozetka, Prom, Хорошоп, Shopify, Barboss, EasyWeek, УкрСклад тощо. Повний список на сайті.
Офлайн-застосунок на Android (наразі в бета-версії) також дозволяє видавати чеки під час блекауту. Не забувайте: за відсутності інтернету ви не можете використовувати еквайринг – застосунок видаватиме чеки лише при оплаті готівкою.
4. Ще декілька корисних фішок Checkbox
Стилізація чеку
Хоча є державний стандарт форми чеку – ми його суворо дотримуємося – залишається багато простору для додавання вашого особистого стилю. Перетворіть фіскальний чек на візитівку вашого бізнесу!
Кастомізація (стилізація) доступна у спрощеному та детальному вигляді:
- Перша опція дозволяє внести прості зміни, наприклад, додати логотип вашого закладу. Зробити це можна на вебпорталі: “Налаштування” ➡ “Графічний чек” ➡ “Редагувати”. Зверніть увагу! “Графічний чек” – опція для електронних чеків, які ви показуєте на екрані та надсилаєте на імейл, в SMS, месенджер тощо, а “Друкований чек” – для тих, які ви роздрукуєте і передасте в руки.
- Детальна кастомізація дає більш індивідуальний підхід та дозволяє змінювати вміст “шапки” та “футеру” чека, його фон та стиль. Зміна зовнішнього виду в цьому варіанті налаштовується окремо – через API. Більше інформації – за посиланням.
Кастомізація чеків – один із шляхів до серця клієнта. Коли ви створюєте щось персоналізоване, то виділяєтеся серед конкурентів і залишаєте приємні враження. Це дрібничка, яка допомагає клієнтові обирати вас знову та знову.
Ведення обліку товарів прямо в Checkbox
Підключаєте сторонні облікові системи з перевантаженим функціоналом? Це зайве, адже простий і доступний облік вже є в кабінеті Checkbox. Ви можете:
- створювати товари вручну або ж експортувати заповнений Excel-шаблон;
- додавати фото до товару;
- активувати модуль контролю залишків, щоб система автоматично відслідковувала кількість товарів;
- робити поставки та списання – додавати нові партії товарів та видаляти залишки товарів.
Зручність та контроль у декілька кліків!
Чайові для касира
Функція, яку полюбляють усі касири без виключення 😁
Деякі бізнеси мають усталену практику чайових, найбільш відомий приклад – заклади харчування. Щоб розділити вартість за надані товари/послуги й подяку, виражену у вигляді чайових, ми додали функцію “Чайові від моно” – в інтеграції з monobank:
- Спочатку клієнт сплачує за товари/послуги.
- Отримує пропозицію залишити на чай.
- Обирає запропоновану суму або вводить свою і проводить оплату.
Щоб скористатися функцією чайових, у вас має бути налаштований QR-еквайринг.
Як висновок
Це лише айсберг справжніх можливостей Checkbox. Незабаром ми розповімо цікавинки про наші нові продукти – стежте за оновленнями в блозі. Коли ви обираєте ПРРО №1 в Україні, то отримуєте не лише зручний інструмент фіскалізації, а й багато сучасних, допоміжних функцій, котрі роблять ваш бізнес ефективним та прибутковим.