Основні питання про програмний РРО
Програмний РРО реєструє розрахункові операції, які раніше виконував касовий апарат. Електронна модифікація також видає чек. Введення програмного РРО економить гроші. Досить встановити додаток на будь-який пристрій.

Робота девайса ділиться на кілька етапів:
  • формування чека і відправка на фіскальний сервер;
  • присвоювання чеку фіскального номера та відправлення назад;
  • видача покупцеві в електронному або паперовому вигляді.

Робота з додатком включає три етапи:
  • реєстрування;
  • реєстрування в органах УКРІНФОРМ;
  • включення прро в кабіні в налаштуваннях.

Клієнти часто задають питання, які можна розділити на кілька категорій: по співпраці, за термінологією і операційні питання.

Як правильно взаємодіяти з РРО

Основними вважають питання взаємодії. На початковому етапі заповнюється і відправляється заявка на співпрацю. Клієнт надає перелік документів, заявлених реєстрації. Для фізичних та юридичних осіб передбачається різна кількість паперів.

Оформлення договору можливе після отримання статутних документів. Далі слід відправлення на поштову адресу підприємства, після чого формується перелік документів в «Системі Трейд» з супровідним листом. У налаштуваннях програми вказується IP адреса: 95.67.18.196 і порт 30583.

Поява блокування можлива через відсутність передачі в ГФС за 72 години. Для відновлення передачі проводиться перевірка балансу SIM-карти, статусу РРО в системі, налаштувань зв'язку.
Найбільш часто вживаними термінологічними питаннями вважають SAM-модуль, НПС, РРО. СХСД РРО - система зберігання і збору даних РРО для обліку. СУД РРО - спеціальний комплекс, який взаємодіє з інформацією за допомогою СХСД РРО.

ЦСО відносять до підприємства для надання послуг, технічного обслуговування, гарантійного ремонту. Для обслуговування РРО необхідно мати дозвіл, який є у сертифікованих ЦСО. Реєстратор розрахункових операцій у сфері торгівлі зменшує витрати на використання та обслуговування, швидко реєструються, забезпечують покупців доступом до е-чеками.